| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
基ba走了  |
分類: 未分類 |
張x泉.同學
我會好好咁記住你的...
水左我8:00反學''
學校今日搞結業禮丫
f4a同學最後1日係ne間課室里聚頭*
我諗有好多人
事前都已經知道左基ba要走,
至於佢走個真正理由:
基ba係今日就同我地坦白咁講左la ^ ^
好彩佢都留反係k.p
冇出到去第2度發展
如果吾係'
我諗見番佢ge機會都幾微lu
無論點都好.
都要公喜下基ba
榮升小學部副主任wo
佢做左先十年教書佬..
咁快就升上主任級'
你地話佢勁吾勁??把吾把炮ne??
仲有幾件開心ge事,
就係潘老9榮休lu'
正a!!! 佢係k.p教左35年??仲話教過劉槤wo??
吾g幾時到隻葉珠榮休ne??
我諗下個學年'
學校肯定係換左好多新血~
....係就吾該.....換d靚仔入黎教下書ma''
唉,,,,,,,,,,,,,,,
肥may走左,
基ba反小學做.
貞姐又可能話走'
唉...............
F5D.' 班主任: LO sir!
嗯..
嚟緊ge係個新開始~
我,決定!吾會再頹'吾會再懶'
我要努力!'
向目標進發!
因為過多2年!
就要出嚟見人+la!!
我要盡力做到最好!!!
夠la..up完一大堆'
要開始做正經野~
問卷'*
點名要玩 :
注意-
1. 被點名的人不能拒絕`
2. 不能重覆點名`
3. 點名後須在被點名者的網誌中留言`
1. 點名:
A. MON
B. 賴賴
C. 傻聰
D. BRCYE
E. RON
2. 邊個點你 - CARMEN
3. 佢系個點既人- 饅頭妹1個' 一淡食左佢LU
----*個人``start-!!*-----
4.你叫咩名 - WING
5.你系男定女 - 女`
6.性取向 - 男女通殺. ^ ^
7.住邊 - Macau`
8.屋企有幾多人 - 5個`
9.同邊個關系最好 - 細佬`
-----*朋友``start-!!*-----
10.多吾多朋友 - OK LA`
11.寫5個朋友既名 - MON' GAP' 丫純' RON' PINKY'
12.好吾好人 - 超好`
13.如果同佢地拍拖會點 - 吓..到時先算`
14.如果你同c.嘈會點 - 咬死佢`
15.如果d.同你講鍾意a - 下..5G BO @ @
16.如果要你同b.上床先可以救到地球 - 咁地球滅亡吧la`
17.承上題`如果比你揀`你會揀邊個同你上床 - 個個都吾想BO`
18. a.至e.`邊個最應該比外星人捉去研究 - BRYCE' 攞左個狒狒腦,解剖睇下佢入面由咩構造 KAKA'
-----*學校``start-!!*-----
19.班號幾多 - NO.30
20.班主任系邊個 - 基BA`
21.好吾好人? - 勁好`係個大聲公
22.10號既同學男定女 - 女`
23.23號同17號系咪朋友 - 5G`
24.如果25號同39號拍拖會點 - 由佢LA`
25.6號多吾多野講 - 多`
26.14號做咩呀,,,,,,曳吾曳-? -吾G BO`
27.37號話要咀你會點 - 吾比佢咀`
28.最鍾意邊個no - 7 `
-----*屋企``start-!!*-----
29.你屋企幾大 - 好細`
30.溫暖嗎 - 都ok GE`
31.有無兄弟姊妹 - 有2個細佬LO`
32.有既`討厭嗎 - 有陣時係咁LA`
33.屋企人高吾高 - 係得細佬高LO .1,72M`
34.屋企入面邊個最惡 - MA 子`
35.屋企入面邊個最曳 - ME`
36.ah爸睇吾睇4仔 - 佢呱`
37.有無試過撞破ah爸ah媽{做野} - 無`
38.有無試過吾小心上左咸網比ah爸ah媽見到 - 我5上咸網BO`= ='
39.甘特登既又有無 - =口='
40.你愛你的家人嗎 - 愛`
------*2選1``start-!!*----
41.電視vS電腦 - 電腦`
42.台劇vS韓劇 - 台劇`
43.飛輪海vS棒棒堂 - 棒棒堂`
44.Freeze vS HotCha - HotCha`
45.Notebook vS Desktop - 吾要`
46.九方vS速成 - 我打 倉頡 架wo`
47.Eason vS Leo - Eason` = 口=
48.Stephy vS Kary - Stephy`
49.HOCC vS Sammi - 吾識佢地`
50.Nokia vS SE - Nokia` = 口=
51.跳舞vS唱歌 - 跳舞`
52.小說vS漫畫 - 漫畫
`
53.TB vS TBG - TBG`
54.PSP vS NDSL - NDSL`
55.愛情vS友誼 - 2樣要哂 `
56.家人vS金錢 - 家人`
----*愛情``start-!!*---
57.有無鍾意既人 - 有`
58.暗戀定明戀定單戀定拍緊拖 - 暗暗地戀LA`!
59.暗戀既`有無諗過表白 - 無`
60.佢好吾好人 - 好`
61.想同佢講d咩 - ...`
62.用1首歌形容佢 - 無`
63.用1首歌形容你地而家既關系 - 無`
64.如果有人用300萬買你既愛情 - 打獲佢
65.如果上帝比1日你同佢調轉身份你會點 - 咁米C下調LO
-----*無聊``start-!!*-----
66.而家幾點 - 18;43PM
67.用緊XP定vista - XP`
68.用緊咩瀏覽器 - =口='
69.msn同邊個傾緊 - 冇
70.對上1次同邊個傾電話 - MON
71.聽緊咩歌 - ONLY LOVE
72.食左飯未 - 未`
73.am定pm - PM`
74.有咩感想 - 好煩A..做D咁悶GE野’= =
|
網主回覆
吾係a' Posted at 2008-06-29 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wailii 於 2008-06-28 02:56 PM 發表:
咁咪唔洗比珠珠教LOR ...GOOD AR..
|
網主回覆
嗯' Posted at 2008-06-29 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx! Posted at 2008-06-29 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
給點了! 糟的!不做行不行? 一年絕望,天意弄人冷風吹@_@
|
網主回覆
吾得./ Posted at 2008-06-29 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bryce 於 2008-06-27 11:06 PM 發表:
據聞哥位張同學佢自己訓過籠,,十點先番,,haha
|
網主回覆
^ ^' Posted at 2008-06-29 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈  Posted at 2008-06-29 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx  Posted at 2008-06-29 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
so good! Posted at 2008-06-29 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|