都有time好耐冇write,
今朝返學,Miss Lo見到我條橡根係啡色,
叫我,最後冇被記名,真好彩,
上堂bor的,冇心情,
PE堂,Miss紀見到我著船襪,
話左幾句,下次再係,就記名,
(連續兩次的好彩,下次就小心d la!)
自己講俾自己listen,
午息睇波,than去左school hall 唱歌,
聽日表演la,加油la!
放學with介仔,angie,ada食麵,
[見到佢走左,有d傷心]←某某
繼續eat麵......
有d人玩我地lo,
點名......介仔,張X杰,偉哥,
之後see到豪哥,
跟住走左......
|