3_25* 今日返去Maths班, LITTLE BORING Maths班.......XD 上完,HAPI的, 去左OK BUY--> 返屋企....... 食完Lunch,睡覺2 Hours, 出左去買Dinner,Tasty na! 又睡......3 Hours..... 8:45p.m.醒左, 食野,打e篇ga野....... 玩......做功課<--乖La...... 病人<--ME 快死左Ga La, 將近Sports Day La...........