我自細就成日發兩個夢, 兩個都白痴,好傻,好無聊! 一個就係... 喺我讀幼稚園嗰陣, 有個教我既女老師無啦啦一巴摑落我度, 佢大力度整到我成個人坐左落地下, 我一路摸住塊面就一路坐喺度喊! 第二個夢就係... 有一日我喺我鄉下嗰間2層半既屋入面, 呀媽喺度煮緊飯, 我就岩岩入黎搵我呀媽! 我企左係呀媽隔離, 之後望到窗出面有隻怪物岩岩經過, 仲要目不轉睛咁望住我! 所以我每次發夢發到呢度都會嚇醒! 仲要我每次番鄉下都唔夠膽入廚房! 雖然呢啲夢唔會實現, 但係都會令我好驚好驚架!!