今日好HAPPY呀!! 成班同學喺架旅遊車上面唱生日歌俾我聽哇" 開心到差啲想喊牙...... 我要多謝朱仔喺架車上面話俾人知我今日生日!! THZ喔~~~ 今日放左學之後,, 狂打藍球呀!! 打到好似洗完頭咁... 不過呢差唔多球球都入既~~ 今日好LUCKY呀... 平時都唔會咁!! Happy** 希望我下年生日都可以咁開心啦!!* 今年收到4份生日禮物呀~~