_`山水"°°豆腐..

°°我會把我倆的回憶鎖在心底▼-`永不忘記
`*/|!願我有力氣去__ ..愛你一生°|;;
o0O恨我當天不夠愛你\]|
'''對你既[[承諾|]會直到永遠°°

wing11725
暱稱: ●"穎穎..]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新日記^^
冇眼睇>.<"
7/11/06
7/10呀恩生日快樂
7/9/06
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


慘慘!!!\>.</ 分類: 未分類

11點幾就比電話嘈醒左..呀晴果d話去游水~

所以一起身就[汁]野去游水...

出到去,響粉中買完野就出去luuuu

哈..本來同呀仔D FD冇兩句架...玩落都OK啦

因為我地游2點幾...所以好曬呀!!

游完水...5個去左大家樂食野....

嘩!差D餓死,早餐都未食....6點幾先食我第一餐

之後個個都返屋企放低D野先...

我返到屋企9秒9換3出去...

之後陪呀晴去睇呀仔踢波...都幾悶下

佢地踢完..就返左祥華坐....

我同呀晴唔想咁早返屋企....9行.9坐

之後呀晴坐到連屋企都差D返唔到...

本來想叫佢去我屋企架!!但係我屋企以經變左個唔咩地方

所以響到9坐等佢呀媽打比佢

2點幾就返左去>.<

呀!!!!!!!真係好唔想返去呀.有人離左我屋企..冇晒自遊啦

唉...人地念住返到去玩下電腦啦.點知玩都冇得玩..

之後我同呀姐連講野都唔得....搞到我地響到SD信息

頂!!我同呀姐都好肚餓呀.明明屋企有好多野食...都唔可以食

痴線架..........真係好唔想返去呀!唔係屋企離架~

 

 






訪客留言 (返回 wing11725 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]