今朝呀晴打比我.,..所以我咁就醒左LUUU
之後就出左去搵呀晴..睇呀仔佢地比賽
跟住佢地呀sir請食飯...我同呀晴都去左~嘩!!超無奈囉=.="
跟住呀仔就返屋企沖涼...之後呀晴陪我去釘耳
呀晴話要幫細佬買書,所以就去左聯和
之後我地各有各返屋企放低d野,換333~太熱啦
5點幾我地又出返去聯和搵呀仔.....
睇左一陣我地去左食糖水....都唔好食既>.<"
7點幾我.呀晴.呀仔同佢個fd就一齊返祥華lu
得返我地3個響公園到傾計...冇啦啦又見到呀康
呀仔返左屋企先....我同呀康都念起之前好多開心事^^"
之後呀康都走左...我同呀晴去左食野
食完就齊齊返屋企luuuu
我同呀晴都有一條^^
好彩忍到痛姐^^"
|