友情日記
這是我的日記
wing1208
暱稱: wing1208
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Last DaY~
2006-07-12
2006-07-10
好野
1B
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


日記開張 分類: 未分類

今日日記新開張,大家多d黎!!

呢兩日1B各人都好火,就黎升班啦,而家大家仲唔團結既話就冇機會架啦!!

大家不如好好地搞好呢個AE singing competition~

希望聽日綵排唔會出醜啦!!

今日放學之後同何森一齊去接呀妹放學,去到呀妹未黎,咁就同何森去行下,之後先去接呀妹!!

之後一齊去等車,等車既時候,我狂俾呀妹打,打到勁痛=.=

之後何森仲係度笑,我俾呀妹打到超痛,一路打到返商場!!

然後就同何森一齊去食飯,個死妹釘又同我爭野食

之後就返屋企。

返到屋企同呀妹打機,打winning

打緊既時候不停有人打黎=.=

打完就玩電腦,一路玩個「438」一路同我爭爭到而家=.=

個「438」發癲,都係俾返佢玩啦!!






訪客留言 (返回 wing1208 的日誌)


森.. 於 2006-06-27 09:46 PM 發表:
Hey!細佬!
hahaha!今日你好好笑呀!!
係咁俾細你幾個碼GE妹打..
好郎呀佢..
不過過我覺得你好錫佢wor..
好Woman呀!
man佬!..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi,呀姐!!   
哈,今日俾佢玩死,返到屋企佢仲打我,真係想死呀!!
哈,我錫佢佢唔領情呢=.=
好woman,咁我唔可以咁錫佢啦,我要man d!!
Posted at 2006-06-27 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚魚貓 於 2006-06-27 09:45 PM 發表:
阿哥XD
我唔會打你米得LO
我好乖嫁=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^乜你唔係我家姐咩??
我知你唔會打人^^
你不嬲都乖架啦!!
Posted at 2006-06-27 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿MiU 於 2006-06-27 06:12 PM 發表:
比你阿妹打咁慘--””
點解佢打你....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
真係幾慘佢成日都打我,冇得解架!!
Posted at 2006-06-27 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]