今朝10點幾又返左去練舞~
練到11:45去左食飯,同左wilson,sum,dora & a去食飯
返到去1D既橙叫我去''羅獎'',拎返table tennis既獎~
之後我衝過好,超熱!!
羅完就去''哈迪斯''搵Day,sum,a,林自&wilson~
去到就buy左flower~
而家應該點呀?轉唔轉好呀?好煩呀!!