好快又一個禮拜喇~~~~~~過多幾日就考試添架><"
唉.....都吾知點算好=.="
講起週會呢,就不得不提主席又唱歌喇~~*
主席跟住台上既哥哥姐姐唱歌^^*
我地成班就陪佢打拍子!!!
又佢開始唱到唱完,我地都打住拍子。
之後有其他班就跟住我地打拍子~。
主席唱完之後,我地仲拍手掌添^^*
笑死喇~~~~*
今日係最後一日上課天!下年又吾知點...
今日真係好開心呀~~~*
今日早會望去6A見到你
之後望去隊尾見到''Ivan'
之後lunchtime同手指尾在2A門口望去操場見到你,佢揹住個袋同揸住D書,飲緊野,之後見到佢入咗6A,我放完書再行番2A,到6A見到''Ivan'',佢出咗來,之後又入番去,佢飲緊蘋果綠荼
之後又見到你
我對你的感覺係永遠唔變牙*..
 |