QOOZA 又整緊- -
冇計線下打la咁
(感覺唔似打緊日誌- -)
8月6
丫ma番離住的第3日
屋企一切正常
只係多番d陰氣
同埋有吸引嘅飯送
本身ma子只係留一日的(8月4離)
8月5有野做但3號颱風so做唔到
之後8號颱風又唔使番工
so一連留左3日
呢幾日都係悶la
多左同妍msn
可以話每日
次次離線on都俾你搵到我@@
呢幾日整左n個水果n個瓜
初初只係想整一個識閃嘅草莓
自己多餘嘅性格想法
咁岩又見到一個好搞gag嘅西瓜
整下又一個整下又一個.....
幫妍個blog換晒d野
由底底到戈都整晒
幫佢
整blog底
+戈換戈
汁簡格
mix圖
整banner
+字
打埋篇blog俾佢
ps本身唔係想打呢d野
但打下打下就咁多- -
索性開一過篇打