| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| Miss...你番豬楝吧Laaaaaa |
今日我喊
喊左都幾耐...
唔係我做錯野
只係我唔識點去搵你所謂ge[男班長]姐
件事係咁:上緊Eng
8婆Miss:邊個係女班長?
Me:我係囉
8婆:你出黎..揀個男班長
我吓左Sing....之後話唔識揀喎....
Fuck...你無la la大叫....話我唔識管lee班
我聽左覺得好唔開心
P.s係青松ge都知Eng係分組上..仲要係a.i.e lee3班搵夠人一組
我係1A ge女班長炸!唔係英文ge組長!唔知就唔好Up
之後d人同佢噪
你竟然咁講:1A班個女班長咁無能,點管到呀
我喊..Lee次喊我仲勁..因為你點可以咁講我無能?!!
p.S 多謝今日幫我Ge人,,
我都唔知點thz你地好
特別係呀兒..同呀D(唔識串)你地幾個
我會記住,,,14年黎第1次比人話我無能*
---------------------------------------------------------------
之後今日練野獨誦...
之後見到D F.2-5ge男仔 =口=''
之後搞到xxx練唔到
但我覺得都唔係好關我事,,,我笑之ma""
XDD...
呵呵
好無奈......
*________*
The End
|
刊登的時間︰2006-11-28 07:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]★ |
|
|
| 好耐冇打日記=口='' |
沒打日記好幾天了
這幾天都沒什麼特別
只是...
有點煩惱而已
但我不想說
真的很想自己一個想一想
很平靜的.....
煩惱不是樣樣都可以有人和你一起解決吧
有一些事情,只可以自己可以解決到
對嗎??!!
反正...回想起
我都很想沒有平靜
我怎麼了?!!
14年歲的我...思想好像沒變過的
今天想了個問題
很傻的
也許我真的不是一個值得愛的人嗎?!!
友情?!開始變了!....
真的...如果這樣
我只要一個朋友就足夠了....
|
刊登的時間︰2006-11-26 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]★ |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 56 | »
|