wing19921017
暱稱: [[呀W!/\/G*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-16
悶*V*
開放日 -3- ?!
2007-03-22
-V-
文章分類
全部 (112)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 11 月 28 日  星期二  

                                                                        

Miss...你番豬楝吧Laaaaaa

今日我喊

喊左都幾耐...

唔係我做錯野

只係我唔識點去搵你所謂ge[男班長]姐

件事係咁:上緊Eng

8婆Miss:邊個係女班長?

Me:我係囉

8婆:你出黎..揀個男班長

我吓左Sing....之後話唔識揀喎....

Fuck...你無la la大叫....話我唔識管lee班

我聽左覺得好唔開心

P.s係青松ge都知Eng係分組上..仲要係a.i.e lee3班搵夠人一組

我係1A ge女班長炸!唔係英文ge組長!唔知就唔好Up

之後d人同佢噪

你竟然咁講:1A班個女班長咁無能,點管到呀

我喊..Lee次喊我仲勁..因為你點可以咁講我無能?!!

p.S 多謝今日幫我Ge人,,

我都唔知點thz你地好

特別係呀兒..同呀D(唔識串)你地幾個

我會記住,,,14年黎第1次比人話我無能*

---------------------------------------------------------------

之後今日練野獨誦...

之後見到D F.2-5ge男仔 =口=''

之後搞到xxx練唔到

但我覺得都唔係好關我事,,,我笑之ma""

XDD...

呵呵

好無奈......

*________*

 

The  End

刊登的時間︰2006-11-28 07:13 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]★
 
2006 年 11 月 26 日  星期日  

                                                                        

好耐冇打日記=口=''

沒打日記好幾天了

這幾天都沒什麼特別

只是...

有點煩惱而已

但我不想說

真的很想自己一個想一想

很平靜的.....

煩惱不是樣樣都可以有人和你一起解決吧

有一些事情,只可以自己可以解決到

對嗎??!!

反正...回想起

我都很想沒有平靜

我怎麼了?!!

14年歲的我...思想好像沒變過的

今天想了個問題

很傻的

也許我真的不是一個值得愛的人嗎?!!

友情?!開始變了!....

真的...如果這樣

我只要一個朋友就足夠了....

 

 

 

刊登的時間︰2006-11-26 10:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]★