| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| 都唔知打乜主題… |
今日都幾凍呀~~
…………………唔知講D乜好~~~~~~
>呵<係la....海倫今日出左院Lu…
希望佢快D好返la~~~
唔講咁多lu....因為我都唔知打D乜~>b<
|
刊登的時間︰2006-01-09 05:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]★ |
|
|
| 補打… |
星期6 .....好早就返學la.....參加環保服飾設計果個比賽.....
.....海倫因為某D原因黎唔到…(好慘呀)咁變左由呀穎做司儀(>v<)
去到個場地la...估唔到大會堂都有個咁令ge地方~~呵
依後採排la.....都幾好ge...係D33樣左D~~
跟住又一陣~~~去左M記食野bor......同呀yan仲有tst一齊坐la..(因為冇位a ma)
P.s果時麗麗化左妝~好令耶><''''
好la....係得我地果台食得好耐~~~
咁走la.....我地其實係3點至開始ge..因為有環保廣告設計ma~~!!
咁有間school扮呀旺....個男仔好識執生ga~
又一陣~就到我地la~有間學校佢地好鬼...唉唔知點講..D女係到扮哂野~好嘔~估唔到有得拎{掌}...激死
之後麗麗佢地動到喊.....因為我地真係幾好ga~加上我地做得咁辛苦~
唉..其實算la..我地大家都係第1次參加.......當係拎1次經驗la~~
P.s我地仲見到鄭老師tim!!!
|
刊登的時間︰2006-01-08 03:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]★ |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|