唉.........我好唔捨得每一個六年級呀!!!!!!!!!
如果我冇咗你們呢班fd,我會好悶好唔開心!!!!!!!
好似冇(曬)D朋友咁!!!!!!!
如果可以比我(簡)我希望你地可以繼續係元小同我地一齊玩一齊小(色)!!!!!!!
唔知點解....我唔係(色)咗六年級D朋友好耐但是佢我都好唔捨得D六年級!!!!
雖然你地走咗但是我唔會忘記你地!!!!!!!!!!!
希望你地都唔會忘記我!!!!!!!!!!!!