| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 11 日 星期二  |
| 2010-05-11 |
分類: 未分類 |
今日好無奈囉!!!
英文堂要調去第一排
Maths又係…….
最衰後面果幾個囉
搞到我條裙濕左
支水都有錯
我憎埋支水……
好心呢啲咁嘅小學遊戲咪鬼挽啦
條裙濕 + 風吹
我背超涼爽
-
放學之後合唱團
果條友懷疑我係咪女高音囉
激死!!!!
-
5點幾完
去左大廣行
我又叫左黃生陪我行
6點幾走佬
去左揾呀媽食飯
一日又咁過左
-
我嘅妮妮寶貝
我都好擔心你嫁
|
|
|
打左嚕v_v 完全唔明點解【扔】呢隻字個讀音係wing囉~﹏~
|
網主回覆
我都係岩岩先知...... Posted at 2010-05-11 09:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你會很幸福幸福幸福幸福~ Posted at 2010-05-11 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
邊個懷疑你唔係女高音先XD"? 哈, 唔記得打放學tim 打返先xdxd
|
網主回覆
好明顯係你懷疑啦
快啲打 Posted at 2010-05-11 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我最愛的寶貝~ Posted at 2010-05-11 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ Posted at 2010-05-11 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ Posted at 2010-05-11 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|