我返黎喇!!
係咪好掛住我呢?!!某某人..
前兩日返左大陸..
等一日…
去左潘魚睇動物園..
有D動物勁大隻~嚇死我..
之後 去坐個D動物園果D車去睇動物~
無啦啦落雨囉.. 唔該~
濕哂.. 媽咪仔呀!!
老虎咬都唔落車呀.. 咩事!!
之後, 細左雨之後.. 即刻衝上車..
我濕哂..
跟住 去左潘魚睇馬劇團!!
D友仔超勁... 不過好好睇喔!!
跟住 就好悶喇..
反到酒店.. 好好玩!!
喪玩.. 同表哥個D喪玩..
玩到俾人投訴..
玩到天光先返反自己房..
第2日勁眼訓…
眼訓到喊呀!!
無野做喇…
食完飯返歸..
已經5個月喇.. 我放低了你嗎?? 這個旅行無無聊聊果陣諗了很多東西.. 我已經不想再拍拖喇!! 已麻木.. 無野講…
係架車無聊果陣影左好多相..
 
 
 
 
仲有好多...係相薄呀..
|