琴日去左書展..
書展都唔算多人..
ok啦!!
行行行..
不經不覺行左5粒鍾..
個時都唔覺攰..
因為買左好多書呀~
好開心…
見到貽興王..ok靚仔!!
呵呵…
行到好渴…
係書展買左枝野飲..
15蚊枝..
超貴..
OH MY GOD!!!
姑姐生日..
之後食完飯..
之後10點幾反到歸..
反到歸..打俾臭陶傑..
咁我睇緊本我的低能婚禮嫁麻…
條友又話我低能囉!!
屎忽呀!!!
講完..
我D戰績~



個生日蛋糕呀!!
放棄左喇..真係估唔到某某人愛上邊個呀!!!FD喎..都唔講..唉~心淡喇..
|