| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 26 日 星期六  |
| 100問.. |
分類: 未分類 |
|
|
♥♥♥♥自己♥♥♥♥
-o1♥咩名: wing豬,,
-o2♥幾歲: 14=)`
-o3♥生日: 1.7
-o4♥咩星座: 山羊座
-o5♥咩學校: 樂道
-o6♥咩班: 升F.3.未知咩班''
-o7♥學號幾多: 未知''
-o8♥最憎邊個班主任: um…唔多知''

♥♥♥♥朋友♥♥♥♥
-o9♥最白痴: me..~& 臭Helen
-1o♥最癲: 肥寶寶
-11♥最令女: 當然係我 個fd欣欣啦~
-12♥最可愛: 又係我.. 個fd貝貝啦..
-13♥最令仔: um.. 我要好長細咁諗諗~
-14♥最c00l: 呀蚊..
-15♥最成熟: 唔多知 sor''
-16♥最高: 一睇最知係我啦~哈哈..( 好唔知羞tim..)
-17♥最矮: me,, 呵.. 最高又係我最矮又係我.. 我玩哂~
-18♥最中意邊幾個fd: mandy Helen 豬豬 貝貝 臭陶傑 仲有好多好多..
-19♥邊個異性fd最好: 最臭既陶傑掛.. 呵~

♥♥♥♥l0ve♥♥♥♥
-2o♥單身的嘛: 嗯..
-21♥最愛邊個: 唉.. 我都唔知呀~好亂呀-口-
-22♥有冇表白: 可能有可能無..
-23♥明戀定暗戀: 唔知呀!!
-24♥有冇諗過表白: 都話唔知落~
-25♥點解中意佢: 鬼知咩.. 有得簡既我都唔想喎..
-26♥佢同你咩關係: um.. 一個係好fd.. 一個根本佢就唔當我係fd囉~

♥♥♥♥食♥♥♥♥
-27♥最中意食咩: 糖.. 朱古力.. 雪榚~
-28♥唔中意食咩: 我覺得臭既野我就唔食..
-29♥中唔中意零食: 中意中意..
-3o♥一日食幾多碗飯: 1碗.. 好大食.. 好大食~

♥♥♥♥飛佛♥♥♥♥
-31♥中唔中意V系: 無咩興趣.. 唔好意思~
-32♥中意咩明星0r歌手: 方力申~超令仔..YO..
-33♥中意咩卡通人物: 史迪仔.. 我最愛..-)
-34♥中意飲咩: 蘋果綠-]
-35♥中意邊個DJ: 森美..
-36♥中意邊個人寫既書: 邊個寫俾我都中意..
-37♥中意咩歌: 好聽既歌都中2嫁..
-38♥中意咩電視節目: 小方演既!!

♥♥♥♥Mc♥♥♥♥
-39♥貓定狗: 狗
-40♥米奇定史迪仔: 我最愛史迪仔
-41♥wii定ndsl: NDS
-42♥黑定白: 白色..
-43♥周柏豪定張敬軒: 獨愛小方-)
-44♥Ivana定謝安琪: 謝安琪掛~
-45♥m記定kfc: M記
-46♥花定草: 花''
-47♥朱古力定士多啤梨: 士多啤梨..
-48♥c0nverse定nikE: c0nverse
-49♥msn定icq: MsN.
-5o♥數學定中文: 兩科都唔要..>w<
-51♥屋企定學校: 學校
-52♥豬肉定牛肉: 豬肉..
-53♥傾電話定訓覺: 傾電話
-54♥千千靜聽定real player: real player
-55♥伍樂城定林夕: 兩個都唔要..
-56♥朋友定愛人: 硬係fd啦..
-57♥un0定啤牌: 啤牌
-58♥橙定檸檬: 橙
-59♥水定茶: 水
-6o♥糖定珍寶珠: 珍寶珠
-61♥沙田定東涌: 沙田
-62♥YSL定Anna sui: Anna sui
-63♥yes定m0nday: Monday
-64♥東方定蘋果: 蘋果
-65♥tvb定atv: TVb
-66♥架妹定大陸妹: 下.. 我香港女仔黎嫁喎!!
-67♥杯麵定公仔麵: 杯麵
-68♥叱吒定新城: 新城~新城..
-69♥落雨定晴天: 晴天
-7o♥MK定尖沙咀: MK

♥♥♥♥
|
|
|
YAN_LOVE1386 於 2008-07-28 05:55 AM 發表:
cm
|
|
|
. 蕎=)` 於 2008-07-27 01:30 PM 發表:
c0mment.
|
|
|
風摩萬千少女既令仔糖._. 於 2008-07-27 12:17 PM 發表:
係囉.-.勤晚係咁發癲-_____-
|
|
|
★孤獨↗銘☆ 於 2008-07-26 11:59 PM 發表:
點解我睇唔到最後30問嫁??
|
|
![]()
|