WING豬~BLOG..YO
記得多D上黎呀...
wing226
暱稱: WING豬>>
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-09-24
2008-09-12
100問..
2008-09-01
唱k日..
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 263
今日人氣: 11
累積人氣: 4201
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


快D反黎啦.. 不安 分類: 未分類

哎呀

好掛住你tim..

你返左去一日..

我就好掛住你喇!!

唔知你有無掛住我呢?!

都知你有嫁喇!! .. 無計.. 我太醒..(唔知羞~)

今日去左豬豬屋企打牌..

打到想死呀!!

係俾Mandy笑死呀

佢可以唔識分索子囉..

真想死.. 笑死我.. 

 之後Mandy 5點幾走左..

我上左豬豬張床睇野..

睇班相..  

睇到佢個傻瓜樣.. 超搞笑!!

之後, 豬豬俾佢小學個D相我睇..

超得意呀..  

超可愛..哈哈~  

個樣真係好傻呀~..

 

  

發現自己太掛住你.. D妄想症.. 成日都好似見到你咁.. 癡左線~

 

pOst D相睇下先啦..

 

 

 

     

 

    

 

    

 

    

 

 






訪客留言 (返回 wing226 的日誌)


`臭小孖 於 2008-08-01 12:38 PM 發表:
我唔識掛住人嫁^33^
哈哈我不爰喇XD
希望你開心啦=)
刀祝我開心XP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

兒家真係唔方唔開心喇!!
都唔Q知佢幾時反..
激死~
你都要開心呀!!
Posted at 2008-08-01 01:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carzypui07 於 2008-07-31 10:20 PM 發表:
最衰我同傻佬1齊左喇`
掛住人. 呢家野等佢黎做啦 xP!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係喇..係喇~
你威哂喇!!
Posted at 2008-08-01 12:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



晞 於 2008-07-31 09:53 PM 發表:
你個自戀狂又自拍喇
幾時影祼照先
仲有哇`你地成日見面都唔搵我既=.=!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪唔得先?!
裸照呢家野..等你黎啦!哈~
咁我以為你唔得麻..
sorry囉~
Posted at 2008-07-31 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candyshum123 於 2008-07-31 09:44 PM 發表:
在 c()MmeN!'=]'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz!
Posted at 2008-07-31 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candyshum123 於 2008-07-31 09:43 PM 發表:
`C()mmEn!''相相令令喔xDD'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz..
Posted at 2008-07-31 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



臭yAn` 於 2008-07-31 08:44 PM 發表:
嘩-.-
咩你咁自大嫁!?"
陶傑會掛住你-0-
係都掛我地先la-v-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下..話佢咩..唔知羞..
 
Posted at 2008-07-31 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



judytam0523 於 2008-07-31 10:46 AM 發表:
去豬屋企''
好臭個啵^0^'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..係呀~哈哈哈!!
Posted at 2008-07-31 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥寶" 於 2008-07-31 01:12 AM 發表:
要掛住人嫁咩?!比人掛嫁嗎"
拿...好似我咁"我唔掛住梁詠欣
等梁詠欣掛住我!!哈哈哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係喎..你又岩喎..
你死開喇!!不嬲都係你掛住AMY多過AMY掛住你嫁!!
全世界都知啦!!
咪扮野呀!!哈..
Posted at 2008-07-31 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥寶" 於 2008-07-31 01:10 AM 發表:
八婆"cm左啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點呀..八婆..CM係應該既~
Posted at 2008-07-31 01:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carzypui07 於 2008-07-30 09:59 PM 發表:
咁都掛住人` 頂妳唔順 -_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係嫁喇~唔底得呀??
搵你個峰峰掛下囉..
呵~
Posted at 2008-07-30 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]