哎呀…
好掛住你tim..
你返左去一日..
我就好掛住你喇!!
唔知你有無掛住我呢?!
都知你有嫁喇!! 唉.. 無計.. 我太醒..(唔知羞~嘻)
今日去左豬豬屋企打牌..
打到想死呀!!
係俾Mandy笑死呀…
佢可以唔識分索子囉..
真想死.. 笑死我..
之後Mandy 5點幾走左..
我上左豬豬張床睇野..
睇班相..
睇到佢個傻瓜樣.. 超搞笑!!
之後, 豬豬俾佢小學個D相我睇..
超得意呀..
超可愛..哈哈~
個樣真係好傻呀~哈..
發現自己太掛住你.. 有D妄想症.. 成日都好似見到你咁.. 癡左線~
pOst D相睇下先啦..




|