琴日.. 去大陸正jet甲.. 夜晚.. 婆婆去左喇!! 睇住佢入殮房 好唔開心.. 唉.. 今日俾人放飛機..
琴日.. 去大陸正jet甲..
夜晚.. 婆婆去左喇!!
睇住佢入殮房
好唔開心..
唉..
今日俾人放飛機..
之後.. 搵家華嫂,貝,蕊出左沙田..hea..
之後蟹,傑都出埋黎.. 咁都唔算放我飛機啦!!
算你啦..
係到玩.. 笑
但係.. 唉..
算吧啦.. 唉..
唉.. 黎都無用..
我又唔係你邊個..
根本無資格!!
之後係長梯到坐..
之後你可以叫蟹琪黎同我講..
點解你自己唔同我講呀?!
之後返歸..
史迪仔最可愛..珍寶珠好大粒..