前晚.. 媽咪係日本反左黎..
買左勁多野俾我同家姐~
不過都係我多D.. 呵!!
除左D袋呀..衫呀果D..
就全部都係食,食,食..
不過又真係幾好食喎!! 哈..
一陣p0st相俾你睇啦!!
琴日打大風..
都癡癡地嫁.. 仲要去飲茶..
真係風雨不改咩.. 大佬~
打風應該安座家中嫁麻.. 電視都有教啦!!
飲完反屋企果陣.. 勁大風..
D風將我吹到係咁向後..
想點?!
佢地就打牌..
我就on居居坐係到睇TV..
悶到嘔哂泡..
P.S貝.峰..7粒月大快樂..
好啦.. 唔講喇!!
去相..
好靚呀!! 無一條(拉) AGNIS B 
|