今日又返左學校..
英文話劇..
一返到去就化妝..
媽咪你個仔呀!!
之後.. 要我著miss羅反黎果D屎忽衫喎!!
勁咩喎.. 唔該!!
之後終於有一件係好小小嫁喇!!
著完之後佢又話唔夠細路女喎…
都傻傻嫁.. 人地不嬲都係細路女黎嫁喇!!
激死呀!! 之後果D都唔係人著嫁!!
嘩.. 靚到呀…
咁就一日喇..
星期一上台喇!!
好煩呀…
我唔要佢喇.. 我憎死佢呀!! 超.. 佢有寶咩!! 本小姐中2佢,佢三生有幸啦!! 同我玩野呀?? 唔該佢省D啦.. 本小姐要男仔排到去尖沙咀啦!! 使要你.. 唔該同我省D啦... 又唔知自己矮喎!! 學人溝女喎!! 唔該你照下自己咩樣先溝女啦!!唔好再我面前提佢既任何野呀!! 翻面嫁!!
話劇果時嫁!!
   好小小既裙呀!!
前幾影既~
   
  
|