wing302
暱稱: nkw
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
the vampire diaries&...
愛麗シエル
這會玩這種過山車了XD...
黑執事觀後感
SK VS SA
文章分類
全部 (282)
嚴重YY問卷類 (43)
牛郎新聞團 (19)
丸上の愛 (23)
卡通勝運團 (28)
抽風小八團 (30)
爬牆浮氣對象 (21)
亮內愛の聚合物 (18)
某wingの閒談 (35)
原創同人文 (5)
動漫類別 (10)
推介歌詞 (9)
貳週刊 (13)
劇集の相關 (27)
暴風雨來襲 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
官方網頁
 
J家相關論壇
 
news應援論壇
 
kat-tun應援論壇
 
錦戶亮個人應援論壇
 
亮內應援論壇
 
上田龍也個人應援論壇
 
丸上應援論壇
NUの旅程
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 282
留言總數: 130
今日人氣: 2
累積人氣: 42905
2009 年 4 月 1 日  星期三  


J家後宮團cp問卷(copy from fb) 分類: 嚴重YY問卷類
1.錦戶亮
2.內博貴
3.上田龍也
4.中丸雄一
5.龜梨和也
6.赤西仁
7.山下智久
8.生田斗真
9.大倉忠義
10.安田章大
11.加藤成亮
12.小山慶一郎
13.草野博紀
14.手越祐也
15.增田貴久


1.曾經看過6(jin)X5(kame)的故事嗎?想看嗎?
我身邊好大個人寫ak嫁borXDDD而且我自己都寫過啦xddd

2.違反【自然理論】創照出3(tachan)與8(toma)的小孩,請問會是怎樣的人?
既有女王樣風格但係又好溫柔;看似弱不禁風但係又遺傳左小上ge boxing天份,深不可測ge小朋友XD(爆)

3.有看過13(kusano)的正常向文嗎?接受嗎?
冇xddd正常向我靜係睇過p果dXDDDDDDD(爆)
應該ok掛xdd咁多個入面我一直都靜係覺得kusano一個會同女仔一齊XDDD

4.當15(massu)逆了你心目中的攻/受形象時,還繼續堅持嗎?
好難想像yuya攻佢

5.有一天論壇冒出一埋4(中丸)X7(g奶)的配對文,你有什麼反應?
邊個陷親個腦XDDDDDDDD(喂)

6.如果9(大倉)要跟2(內)說一句話,你認為是什麼?
okura:內,你肚餓嘛?我好肚餓(呆)

7.認為1(錦戶亮)有當男公關的特質嗎?會光顧嗎?
有xdd睇下流星の絆就知啦xdd!!!佢幾受歡迎呀XDDDD
我實去「叫」佢嫁xDDD(喂)

8.12(koya)在男公關台上班,會是股東、老闆、台杜、服務生、保鑣?
佢似吧台調酒果d borXDDDD

9.如果10(yasu)讓11(shige)懷孕的話,猜他們的反應如何?
佢兩個會呆哂xdd
但係我覺得9同12個反應會大dXDDD

10.在國外街上,看到14(yuya)和12(koya)在擁吻,你會有什麼反應?
well..佢地ge高調我都睇化哂xDDDD(錯)
只能幫佢地條腰祈求安康XDDDDDD(炸)

11.如果6(jin)看到3(tachan)跟5(kame)在H,你認為6(jin)會有什麼反應?
佢會走埋去一齊玩囉(錯)或者打電話叫4黎接返3XDDDD

12.身邊的朋友有寫10(yasu)X11(shige)X13(kusano)的文嗎?(3P)
知唔知咩叫大纜都扯唔埋XDDDD?

13.要遇到什麼事12(koya)才會不顧一切的暴走?
提「高齡」呢個termxDDD(爆)

14.9(倉)和2(內)是一對,誰攻?誰受?
倉內omg!!!倉攻內受XDDD(爆)

15.你認為14(yuya)會跟4(中丸)H,是在清醒還是宿醉的情況下?
絕對絕對係宿醉酒!!
一定係maru同massu拍完劇去飲酒..兩個wing哂跟住yuya黎接massu果陣佢以為係小上黎就跟左佢走..然後借醉上埋佢(但係yuya清醒嫁wor姐姐=口=)(逃)

16.7(g奶)最不為人知的怪癖,認為是什麼?
帶bra(亂up)

17.發現1(亮)的弱點,會是啥?
絕對係內博貴多謝XDDDD(爆)

18.15強迫2跟他發生一夜情,請問會是什麼樣的場景?用什麼手段?
無可能XDDDDD!!!massu咁驚錦戶亮冇可能會夠膽去搞內geXDDDDDDDD
除非錦戶亮搞人地yuya搞得太過份啦xdddd
咁massu就會夾計同內一齊反yuya同亮xdddddddd

19.有一天某水果報記者被追殺,剛好給你救了,臨死前給你一個重大消息(BL限定),你會如何處置?
有冇片先?有片有相我會自己KEEP.然後拎去威脅果兩位事件主人,迫佢地係我面前做真人騷XDD(喂)再唔係就賣比喜多川XDDD(喂)

20.用一首歌來形容8(toma)
my angel you are angel(!?)XDDDDD

21.能想起有關1的經典同人文
亮內印記系列XDD

22.創造12(yasu)X10(koya)的題目,悲交與甜文的?
係惡搞囉XDDDDD(喂)題目名叫:「完美身高差的兩個喋喋不休的男人」(爆)

23.希望3(tachan)跟誰配對呢?
中丸雄一(心)

24.自己最極限有關2(內)的BL程度?
我ge尺度好大(錯)

25.猜4(中丸)能接受正常場所以外的H地點嗎?
佢最中意tim啦(錯)
佢應該會中意係太空h[姆指](大誤)

26.適合7(g奶)是怎麼樣的服裝?(古今中外不限)
滿城盡帶黃金甲入面鞏莉果套衫丫唔該!!!!XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

27.有看過漫畫的同人誌嗎?覺得如何?
有掛xdd應該okXDD

28.「5(kame)與8(toma)是分散多年的兄弟,可是5因苦衷不能上前相認,只能以好友身份接近8,蒙在鼓裡的8卻愛上了親生兄弟的5。」你是作者,要如何結尾?
toma最後發現自己最愛ge唔係佢ge兄弟..對佢只係有家人果種愛..佢最愛ge始終都係g奶...
而kame亦都因為同toma解釋清楚所有野解開左個心結..去搵返佢ge最愛-jin
-完-
(眾毆)XDDDD

29.「9(大倉)跟14(yuya)本來一直很開心的在一起,直到11(shige)跟13(kusano)跑了。後來9非常傷心,跟15(massu)有了一夜情,又跟11有了一段簡短而不高興的關係,後來他聽從了6(西仁)的建議,找到真愛---」如果你是作者,會給他什麼的題目?
一開始就錯哂xDDDDD
呢篇野一定係叫「錯愛」XDDDDDD!!!!
有乜可能大倉同YUYA會一齊XDD
仲要同SHIGE+KUSANO有關XDDD冇可能囉好冇XD!?
之後同MASSU一夜情仲好笑XDD
兩隻唔係人類GE野係張床度滾XDD會壓爛張床嫁XDDDD(眾毆死)
跟住又同SHIGE有咩唔高興GE關係呀XDD?!因為上面話SHIGE搞大左YASU個肚XDD?(錯)
jin ge建議我覺得冇乜用呀下xddd!!!okura你唔好聽佢講呀xdd(仁飯踹)
不過你搵得返yasu就算啦xddd(樂)

30.最後請用一個形容詞形容3(tachan)X9(tadachan)
南轅北轍XDDDDDDDDDDDDDDDDD(爆)





訪客留言 (返回 wing302 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]