大風大風好大風....
今朝終於早左起身...但...都係咁上下出門口 朝早吃左枝雪條....好味,... 今日中文補課好悶牙......都唔知番去做咩唉..算啦聽日都係淨番一堂........挨埋佢啦...得嫁呀 之後去左ok吃杯面14.9三杯.......好吃....55 之後搭車番去落車果陣.....都好細雨.....點知...行行下勁大雨......件衫好似岩岩係洗衣機拎出來咁.......又大風幾鬼咩牙 我見倒個垃圾桶反左.....笑死我啦 仲比個樹枝打中個頭...好痛牙.........算啦..一日就係咁過左.....==''唔打啦 moer你快d大啦......我想你講說多d野
|