今日朝10點幾自動起身.......悶.......冇野做...開機...同霖傾左陣msn..之後就同媽出左街 去到去去左睇衫..但冇買......同媽去最上果同佢睇袋...之後去間bxxxx start 買左對鞋 之後又去左間有''士多啤梨''樣ge店到買左件衫同條短褲....之後去左BGW買左個''背狼''依家真係衫,褲袋都齊.....又同牙媽去睇袋...佢買左個真皮手袋 我見倒個''傘仔''銀包同袋好靚牙..我好想要牙但牙媽唔比....算 之後媽買左對鞋比佢 自己
之後又去吉之島買番我之前唔見左果兩條包書交同隻筆.........
之後去左pizza hut吃左個咩咩海鮮批...好好吃 之後番屋企....牙媽都係呢個時候走左.......比晒d野我拎..好重...好似人地去旅行咁....個BGW''背狼''個袋好大個...重死啦...
本身都好累啦...仲要拎咁多野 我隻腳斷啦
|