我睇完霖日記.......等我諗番好多邱記GE野.......我係邱好開心就係我入左1B同話劇 ]
係1B 本身都唔係好想入....我果陣成日都想去人地果班 但係依家都係1B最好.........1B Best
話劇都係我開心GE野....我岩岩入去果陣真係咩都唔識嫁 係入面我真係學倒好多野....TRACY教識我好多DRAMA GE野 入面有D人仲講左好多野比我知 又好開心
真係我係小學唔會有GE開心......
諗番我小學.....我係同開5個人玩GE 我地差唔多一個禮拜就嘈一次. 次次都係為左D好少好少GE野嘈 都唔知為咩.....真係好煩
但係中學真係唔係成日嘈 仲好開心 其中有3個人入左同一間中學 聽番佢地講 佢地依家仲係嘈得好緊要 真係好彩冇同佢地一間...
我升左中冇耐已經完全冇諗過小學D野 你地都好少聽我講小學D野啦
|