Cursor by www.Soup-Faerie.Com else if (elmH < 180) { elmG = t1; elmR = t2; elmB = t2 + t3; } 進入時彈出視窗]]* 離開時彈出視窗]]* 按右鍵會彈出警告]]* >*告別視窗- : <留左cm未牙/?bibi得閒多D黎=] > 文字變色 : 好掛住你地唷*v*
永遠在你身邊『守◆護』你
如果沒有你
我都吾識點去愛人點去關心身邊的人
好開心可以識到你-3-
我最愛的人就是你地....
嗚嗚~~
留個cm先比走.....thx~~
我而家都有玩XG唷~~
得閒黎探下我啦<


wing5201314y
暱稱: 傻婆●wing_^_
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-30
2008-04-06
2008-03-22
2008-02-13
2008-01-03
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 154
今日人氣: 27
累積人氣: 1209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


好開心丫-3- 分類: 未分類

今日通識下課之後

見到王子佢地

哈哈^^好開心丫

lunch果時

我地去左天馬苑吃野

又比我地見到王子佢地la

吃緊野果度

彭活隆搓左蔡泳詩個多士黎吃

超攪笑牙=]

都吾知講咩好/?

 

2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


嗚嗚....... 分類: 未分類

今日都冇咩特別=]

不過今日早上超眼訓丫

真係吾想返學

吾知點解今日吃完飯

之後....

王子佢地同一班令仔

死望過黎我地班房

超Happy丫^^

放學果時

落緊樓梯又比我撞到王子lu

meimei同鬼鬼好可愛牙-3-