| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| 2006 年 8 月 18 日 星期五 |
 | |
| 2006-08-18 |
琴晚12點幾就同Winky傾電話''
傾到兩點幾..
佢話要睇戲..
就收左線..
之後4點幾又再傾電話..
傾到7點幾..
我差唔多8點先訓..
之後10點幾牙妙又打嚟
佢話佢老豆係屋企..
之後我開電腦,,
我一on..佢就add我 好煩牙''
之後傾左一陣msn..
牙妙上到嚟,,,
我同佢傾電話...
之後sd左個sms比傻豬..
佢仲未訓醒..
之後我煮面食..
1點幾出左門口..
去天體
再返學校睇分班,,,
yayaya..
我入番A班!!!!
之後同霍兒..牙寶..牙安..牙津..牙妙去北江
見到上次果個女仔..
佢好燥..
話有條女好9...
無耐..我哋上去見到果條女..
幾條友推我過去..
我企硬..
之後落番樓下又見到佢..
咁又多人..
我一野撞落佢個波到..>爽<
最衰佢樣衰...
跟住牙妙好大聲串9佢..
佢係到啤住我哋..
無幾耐..係北江行嚟行去..
見到張泳彤...o哂..
之後上左玩推金幣..
一係就小得制..係係就多得制><
之後得番兩蚊..
去夾公仔..
一夾就夾到隻XO
送左比牙妙..
之後又唱左廿蚊...
夾到最後兩蚊
夾到隻跳跳虎..
送左比牙寶...
之後去左銀座..
見到細ming...
佢話我重色輕友
我D fd串佢..
佢又鬧9我..
o哂囉''
之後去左會所打保0
好笑..
無耐牙布佢哋都嚟左..
係咁打...
打到6點11就走..
打的返屋企..
果個司機好搞笑...
係咁同我哋講笑..
之後牙妙返左屋企..
佢哋上左嚟我屋企食飯..
差唔多10點先走....
|
| 刊登時間︰2006-08-18 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 278 | » | |