今日係最後一日啦...
一早起身我哋操左軍體拳...
立正企係到曬太陽
校長打嚟
叫老豆曹曹帶我哋去玩實彈射擊..
過到去
駱sir同D 家長都係哂到
兩個Miss唔係到
佢不嬲都唔會出去架啦..
駱sir無啦啦係到鬧9老豆曹曹喎
話佢唔負責任
勁9囉..
又唔係老豆既錯
D Miss不嬲都唔跟出去架啦..
怕哂辛苦咁..
老豆比人鬧完好唔開心..
仲低聲下氣道歉...
之後call左果兩個Miss嚟
我哋坐 克車
好正...
之後去玩實彈射擊
走果陣個Miss又搭車走啵..
我哋又要行
仲要行過仲到揮手..
白痴架!!!
之後食完最後既一次食飯
結營
我哋要耍軍體拳
我唔記得哂...
哈哈...
之後委任官階
我得一柴..
有D跳級
樺妹3柴
我更係有D唔係好鋸啦..
不過都算啦
之後搭車走啦..
行過去架車到..
個個女仔都係到喊
喊到收唔到聲..
老豆曹曹.........................................................................
我哋可能以後無得見啦.....................
好唔捨得你牙!!!!
曹教官..你教得很辛苦
曹教官..你要抖一抖
曹教官..我們愛死你!!!
番到嚟香港..
番屋企執野..
同牙晴..葉露去打波
之後同葉露出元朗行街...
2235番到屋企...
|