今日英文堂去左禮堂做話劇...高佬無啦啦影相..牙安發老皮...佢話..牙sir有人影相牙..牙sir就問邊個..個個都唔認..牙sir就搜身...搜完男仔...Miss李就上嚟搜女仔..好彩..我果部係課室...好彩..放學之後..我...牙寶..霍兒..牙安去左M記..之後去左公園..同個小妹妹影相..好Q 架佢...kaka..p.s.仲有10日咋...!!好期待..老婆..我嚟啦..