| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 9 日 星期五  |
| 2009-01-09 |
分類: 未分類 |
N世冇打Blog lu~
因為呢排唔得閒- -
岩岩今日得閒哩xD
哇!!
咁快考哂D口試&寫作lu~
勁開心..
不過下個禮拜先係真正大考>v<
宜家好驚tim @@
每日都係咁溫書..
第一次咁乖仔xDxD
好耶!!
有得send返SMS啦^^
成2,,3個月冇send過啦><
宜家心情好好呀!! =]
|
網主回覆
嗯..
一定=] Posted at 2009-01-17 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯^^ Posted at 2009-01-17 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
有德sd sms你就開心-_- 我日日刀有德sd'' 甘我系米應該好開心咧?!
|
網主回覆
- -
我唔同你呱~
你生在福中不知福xP Posted at 2009-01-17 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ccy427 於 2009-01-09 11:36 PM 發表:
哇... 你竟然溫書牙... 講下笑姐xp
|
網主回覆
有你一半咁乖哩xD Posted at 2009-01-17 11:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|