| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 9 日 星期一  |
| 2009-02-09 |
分類: 未分類 |
今日真黑仔..
小息之後就病- -
慘慘~
成日食唔落野
第二個小息仲..嘔- -
好彩冇乜人知姐^^
不過本來嘔完都好D..
點知唔知邊條友開19度冷氣
我知實唔放過佢\./
搞到放學果陣仲唔舒服
最尾仲要比Miss.Wong打比我啊媽知
去左睇E生..
返到屋企即刻訓教- -
訓左兩粒鐘
訓完好D lu~
但係驚聽日返唔到學
唔知點算-3-
唔返學實好悶~
唉..
|
網主回覆
冇乜心情打-3- Posted at 2009-06-12 02:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
見到你同側田講.;你好耐m0病-3- 知吾知我幾羨慕你啊?!.V. 我而+1,2個禮拜就病1次拉-.- 而+刀病緊!!! 太過份拉` 講多樣野你知..系梁沛聰開冷氣嫁* 我記德上次佢地打完波.;上番黎既時候開;p 去教訓佢拉,,我支持你丫;) 岩岩個個打錯字;p
|
|
|
見到你同側田講.;你好耐m0病-3- 知吾知我幾羨慕你啊?!.V. 我而+1,2個禮拜就病1次拉-.- 而+刀病緊!!! 太過份拉` 講多樣野你知..系梁沛聰開冷氣嫁* 我記德上次佢地打完沒.;上番黎既時候開;p 去教訓佢拉,,我支持你丫;)
|
|
|
jenny6 於 2009-02-10 09:55 AM 發表:
你呀,又唔畀你D fd話我知T^T... 好彩之後有人講翻我知咋~ 嗯... 睇左醫生咪好囉,以後要小心D啦! 要快D好翻呀~多D休息啦!
|
網主回覆
哈xD
唔想你擔心嘛~
嗯..
放心啦
一定好快好返嫁啦^^ Posted at 2009-02-10 04:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
原來你病左... 我都好耐無病lu!!` 小心身子呀!!`=]
|
網主回覆
其實我都好耐冇病過嫁啦~
差唔多成年都未病過..
點知宜家就病啦>< Posted at 2009-02-10 09:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小心身體喔! 我前幾日都病到死死下! 不如宜架好番帕!
|
網主回覆
嗯..
多謝關心^^
你都要保重身子喔~ Posted at 2009-02-10 09:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|