| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 14 日 星期日  |
| 2009-06-14 |
分類: 未分類 |
話咁快又就到星期一la
又要考試啦T^T
聽日考數學同英文
數學就..
冇乜信心
英文呢..
唔洗多講-3-
捱埋呢兩日就得啦!!
到時又有得打班際
好開心呀=]
|
|
|
比兩個人搶灘Tim~~ 慢左好多拍...哈哈. 你話數學冇乜信心>.咁我就跳樓算啦!!! 加油呀@@ 班際個陣打番夠本
|
網主回覆
唔好諗到自己咁差..
我真係唔勁~~
你一發力好容易追過我=]
一齊+油!!
嗯嗯xD Posted at 2009-06-15 02:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
E....比人搶左灘TIM.... 你數學無信心?!!?! 大佬你咁講,,細佬驚驚架....
下面o個個好毒B0r...... 就等我幫幫你o拉 加油!你合唔合格都好,都會去到180 !!
|
網主回覆
55~
其實我唔係你地想像中咁勁嫁咋-3-
之前都係其他人咁岩大意
先顯得我高分咋
哈哈xD
希望la=]
Posted at 2009-06-15 02:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
1呀… 太把人想搶,唔夠我搶呢 唔好打我-,- 你一定得啦..合格頂喇 加油!你唔合格就無得再高-,-
|
網主回覆
希望la~~
你都+油!!
唔合格就無得再高
好驚@@"
Posted at 2009-06-15 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|