BaBii:)
曖您:)
掛住您
突然:),,
想找您:)
您知嗎(!):)
wing67
暱稱: * W1nG,,z
性別: 女
地區: 黃大仙區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
                                                        

2010-07-04 分類: 未分類
金日到左我生日喇`勁開心=)`
先祝自己生日大大大...大快樂^^
勁多謝KK;森儀;駿;第1個;
同我講生日快樂v3v`
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 wing67 的日誌)


KiSunshine 於 2010-07-09 08:18 PM 發表:
CM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karen_wait 於 2010-07-09 06:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



molly2383 於 2010-07-07 03:05 PM 發表:
唔記得係呢到講生日快樂T!M.
生日快樂;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



arronho 於 2010-07-07 02:06 PM 發表:
生日大快樂;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0v3_tung520 於 2010-07-05 08:28 PM 發表:
CoMMenT;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0v3_tung520 於 2010-07-05 08:27 PM 發表:
HaPPy B-D;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0v3_tung520 於 2010-07-05 08:27 PM 發表:
CoMMenT;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TonYncT 於 2010-07-05 08:08 PM 發表:
生日快樂!遲來的"
sorry...!
Cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0vegem520 於 2010-07-05 07:22 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mandy_tg 於 2010-07-05 04:41 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]