|
|
| 2010-09-13 |
分類: 未分類 |
好快到我既babii*生日喇`
要準備好所有野拉xd`
男朋友仔好難的嗎~~~~*
五需要太令仔,
專1,五花心,
大1年,高過自己;
基本要求`五洗人地比錢(!!)
五太過份牙=)
你快d搵個拉`傻妹v3v
(五係我xdd`)
|
| |
|
|
LmChuN 於 2010-11-02 10:40 PM 發表:
c0m :D
|
|
|
momok 於 2010-10-09 08:50 PM 發表:
最衰我唔夠高~~~
|
|
|
THW914 於 2010-09-13 07:39 PM 發表:
cM
|
|