今日,我嘅日子原本好平常,但係去到中午就......
今日,我食完早餐就go home,後來都冇嘢做。去到中午話去eat lunch,都5知去邊食?Think............。最後去咗Pizza Hut。個啲嘢食超好味!Yummy!
希望下次叫多啲嘢食!