今日同希佢地出左大中... 佢地好興奮呀.. 又冇野做啦.. 返左廣福打波.. 好鬼悶呀.. 去左橋底 挽死魚,, 好變態呀.. 又臭wo.. 比曾x楠正走左.. 冇得挽lu.. 呀媽又去左樂屋企打麻雀.. 走個陣同有去左樂屋企.. 跟住就同佢地去左食飯啦.. 食到8點幾,. 咁就返左屋企啦..