wing89
暱稱: 〢°×十蚊仔+┘
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1127
1205
1124
1119
1116
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 11
今日人氣: 12
累積人氣: 3813
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

2006 年 6 月 20 日  星期二

晴天

          

先果幾日.......

家姐講左句好白痴既問題.........

究竟係腳板抵腳抵板= =

知既話留個言~~~講個答案黎!!!

刊登時間︰2006-06-20 01:19 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                                              

 

 






訪客留言 (返回 wing89 的日誌)


Christyiyi 於 2006-07-02 11:06 AM 發表:
我唔理ahhh,,,
總之你唔好加個姐字落去ahhh,,,
一下你打christy兒la...好冇?!
乖下,,,最多遲D我請你食糖糖! (= =)

咁白痴o既問題我緊係唔識答LA,,,識ga話我咪白痴...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Christyiyi 於 2006-06-28 05:49 PM 發表:
先生,,,其實呢,,,我呢,,,唔係大你好多GA炸!!!
你可唔可以呢,,,唔好加個姐字落去AH!!!
(我最HATE人加個姐字落去叫我,,,搞到好似我好老咁)
**...你都識話你家姐ASK條問題好白痴LA,,,你仲打上黎問人...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呀姐~~咁你係大過我嘛~~~唔叫你姐咁叫你做靚女好冇^^
果條問題就係白痴到我都唔識答~咁你識唔識??
Posted at 2006-07-01 12:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]