WinG﹏Dk〝Night~My BloG~ReMemBer Cm
☈WinGx2﹏Ⓛ0>e<◎™∩ⅴ∩↙╰
, 不 過 [`-●|| 在 你 心 中 .. 我 在 佔 有 怎 樣 的 位 置 __x\/]■!||
wing9256
暱稱: ↖KaiJA1×
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2011-04-17
2011-04-03
2011-03-14
2011-03-08
2011-02-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 604
今日人氣: 4
累積人氣: 3479
站內搜尋
2010 年 8 月 11 日  星期三   晴天


2010-08-11 分類: 未分類

琴日又同小金子+黃x文+死高佬去左天華打波;;;;;人獸無黎9.9

打到9點幾果陣;;;;

水怪黎左....打左一陣波;;

佢同我賭;;

如果可以整到連續3次自制籃板入左既話

就比5蚊雞佢;;;

點知佢真係入左;;;

t______________t

冇左$5;;9.9

跟住有班叉囝黎挑機-口-

淆你咩??-,-

開頭都係得兩條友;;;;

後來

越黎越多人

好似想開片咁-/\-

大佬;;;;;黎打波炸-口-

後尾我地個波唔小心high到佢地d單車;;

跟住就開始嘈起上黎+__+

開頭我都冇出聲~.~

因為都唔知佢地係到廢up緊d咩-,-

跟住係到串我地垃圾;;;;好耶

比人話垃圾=]]

係咪垃圾打過先知=]]

3打3(十分細分)

開頭係個dede落埸打;;我冇落到

攰InG/口\

打到去7分換左我

走籃×1+3分×1

= 2 分

-v-

實力既証明

-v-

跟住我地臝左

d叉囝又係到昆-口-

話玩15分w0r

駁x~.~

後尾11比5

波埸熄燈''''''''''''''''''''''''''''''''

想打都冇得打9.9

★★★★★★

成日都冇人cm9.9

今次冇6個comment

就退qzt_________________t




訪客留言 (返回 wing9256 的日誌)


p031118 於 2010-08-12 02:02 PM 發表:
cmcm
退qz......
咁既野你都講得出= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



h22546884 於 2010-08-12 01:30 PM 發表:
算啦,冇人留Cm啦;)
退qz啦;)
c0MmEnT>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



poyi199778 於 2010-08-12 12:01 PM 發表:
cmcm;"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



d523d323 於 2010-08-12 10:04 AM 發表:
退qz吧898唔鳩留你898
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你898喇-口-
now多過六個嚕^v^
Posted at 2010-08-12 02:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tony38891 於 2010-08-12 09:42 AM 發表:
cm
唔好咁sad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mrkena0a 於 2010-08-11 09:31 PM 發表:
嘩`你好串咀姐``超-/\-`我個球轉身射幾撚靚啊`不過唔入=.=我吊-_-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不過唔入-口-;;;靚is冇分的
Posted at 2010-08-11 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



happy520lam 於 2010-08-11 09:07 PM 發表:
咁你退得qz喇~_~
暑假冇咩人留cm-_-"
c0mment*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

T__________T冇人留cm;;;9.9
退qz
Posted at 2010-08-11 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YukiFok 於 2010-08-11 08:36 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (85)