WinG﹏Dk〝Night~My BloG~ReMemBer Cm
☈WinGx2﹏Ⓛ0>e<◎™∩ⅴ∩↙╰
, 不 過 [`-●|| 在 你 心 中 .. 我 在 佔 有 怎 樣 的 位 置 __x\/]■!||
wing9256
暱稱: ↖KaiJA1×
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2011-04-17
2011-04-03
2011-03-14
2011-03-08
2011-02-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 604
今日人氣: 3
累積人氣: 3492
站內搜尋
2010 年 8 月 26 日  星期四   晴天


再一証據証明「菲」警低q能?? 分類: 未分類

噢賣吉>口<

菲警真係kai的.....請看下圖↓↓↓

條友都冇槍...係到扮乜q野??

開始懷疑菲警智商...~.~




訪客留言 (返回 wing9256 的日誌)


loveubb520 於 2010-08-29 03:13 PM 發表:
cm=]`
無奈^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



h22546884 於 2010-08-28 11:37 AM 發表:
手指當熗;)射咩??
腦殘;) xD
c0MmEnT>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shadow_y 於 2010-08-27 04:11 PM 發表:
點解有個跑online係到@@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係d人係跑壇po出來咖
可能比佢地改過
Posted at 2010-08-27 09:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tony38891 於 2010-08-27 03:07 PM 發表:
-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



happy520lam 於 2010-08-27 11:01 AM 發表:
我有理張囉v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nam3596156 於 2010-08-26 11:45 PM 發表:
屌,唔撚想再提班on9
我諗叫1b全體救人仲快
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好明顯啦.......就算大家分左班..但係都要永遠記住我們曾經都係1b班.v.
Posted at 2010-08-27 10:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (85)