WinG﹏Dk〝Night~My BloG~ReMemBer Cm
☈WinGx2﹏Ⓛ0>e<◎™∩ⅴ∩↙╰
, 不 過 [`-●|| 在 你 心 中 .. 我 在 佔 有 怎 樣 的 位 置 __x\/]■!||
wing9256
暱稱: ↖KaiJA1×
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2011-04-17
2011-04-03
2011-03-14
2011-03-08
2011-02-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 604
今日人氣: 10
累積人氣: 3555
站內搜尋
2010 年 9 月 6 日  星期一   晴天


2010-09-06 分類: 未分類

 

 

 

 

 

 

你什麼料子呀?????

循道衛理1b巴×閉??????????

人打波關你春事呀??

又要話人廢

點知咪又係輸比我v______v''

高我差唔多成個頭

都輸比我

自卑下好不??????

高我成個頭搶底搶蠃我 → 勁???????

笑料0v0

雖然個笑點好低-v-

五,六個裘記係到

你都夠薑話裘記廢?????

你什麼料子??

用望遠鏡睇清楚循道衛理有幾勁先好不???

仲要問我考唔考到循中囉-口-

don't gag..

識多d野先同人嘈

好不??__??

反左幾日中學就學人係出面搞搞震???????

小心比你問候你老母呀v___v''




訪客留言 (返回 wing9256 的日誌)


poyi199778 於 2010-09-07 08:32 PM 發表:
cmcm;>
循道衛理=全部茂利xd;
笑左;(haha.0.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小學就話勁d姐-_______-
Posted at 2010-09-07 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheukfai626 於 2010-09-07 08:06 PM 發表:
@o@`
他是什麼料子唷`
小學雞扮大佬麼?_?`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

鎖凸s>_<
Posted at 2010-09-07 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nam3596156 於 2010-09-06 10:41 PM 發表:
循道衛理band2中
裘錦秋band2頭(勝)
我想知憑咩要d勁人去間廢既呢
但係你可以寫,一個裘記都搞掂你會好d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loktung919 於 2010-09-06 10:30 PM 發表:
cmcm(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveubb520 於 2010-09-06 09:52 PM 發表:
冷靜哇=]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0ve_AliceT 於 2010-09-06 09:24 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



happy520lam 於 2010-09-06 09:19 PM 發表:
笑左=_="
叫佢出黎飲下荼喇比我=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (85)