今朝無端端比菌姐叫我個名
開頭都唔知咩事-_-''
後來先知
原來我冇交功課..
陳×明
我×你老×
又話唔撚記
×街啦你
搞撚到我要抄300次
I will hand in my homework on time from now on
抄到手都殘
中文堂
比個膠陳見到我抄書
不過睇佢個樣都唔夠薑做d咩野出黎
中史堂都0k啦
感覺上好似冇上年咁悶
-_-''
跟住視藝堂
巨乳同張×財係到互屌
嘈到勁行囉
成班氣氛薑硬哂-3-''
數學堂
死啦@_@
d野開始聽唔明kp
lunch又要抄書囉勁戇尻囉
冇得打波.3.
英文堂我+龍+軒係到搵d飲管扮狼人
跟住又係到搞埋d膠野
笑到比人發現左._.''
放學個陣選班會
yeah!!!
如願以償做到班會主席^0^''
正爆
成35票^3^
好開心^^..
跟住放學又要抄番300次書9.9
去到6:35先放
跟住同巨乳去北江食野
|