今日番左教會''好開心''
番完之後同左淇..淇公公..婆婆..仲有其他佢既家人..小儀..教會既一個姐姐去左飲茶!!
我唔太中二去飲茶嫁..不過佢叫到咁咪算啦''
都飲得幾開心呀!!
之後去放BOOK就冇野做番左屋企
佢地個個都唔得閒呀!!
淇又要同佢心愛既人出去..唔理我