今日中史重測...多謝陳生講答案比我聽呀!kaka*滿分10分..我攞8分呀-v-''
測完之後就同aR zip 留 o係 學校打排球...打打下佢又講鬼...嚇到我大嗌''
我搭巴士走..aR zip 搭LRT走...我落車見到佢又落==''勁啦!