好期待一月呀...去我人生第一次F.1 既camp 呀! 不過好多人都去唔到...T^T唔知最後有幾多個人去呢?
今日大家心情特別開心...4日唔洗番喎...開心到爆啦!
今日玩勁舞團...我同Lv.5 D 人一齊跳,,,我第一呀!!!yaya!!好開心呀!!仲係跳快歌呀... 我第二次跳怏歌咋!!咁都比我win左..kaka*
一陣12點等聽鬼故..!