今日係一個都唔知係開心定係既唔開心既日子
首先係n年冇出CD既YUI最於出左最新既single
但係同時我呀嬤今日入左醫院
佢斷左手骨同埋盤骨
今日要做個大手術接返
跟著世史測驗派左測驗卷
高分,12分滿分囉11
但係數學測驗又唔係好識
正確黎講係唔夠時間做
上最後一堂體育堂又落雨
不過放左學打波又唔知係禁入(雖然都係落雨)
今日既經歷真係超多
不過我覺得如果唔post呢樣野我會好後悔
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD