wing_0819
暱稱: wing
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2010 年 9 月 3 日  星期五   雨天


2010-09-03 愉快 分類: 未分類

呢排發覺...原來我已經form3了..

很快呢~(好似好大個咁..)

話就話好似全部同學都認識

但男左女右,冇點交流

William Wong又唔掉位..唔鍾意宜家個位>^<

李麗儀愈教愈激動..愈講愈大聲..."感情豐富"...o晒= =

Mr. wu...唔係...應該係[sir]...講英文好好聽~好正宗~

Mr. pan?(究竟佢係姓..?)幾好人...好似好好..

William wong有超強既記憶力...eg.1898年...1940年....1960年...太古城...轉口港...

好西利...一字不漏....背到滾瓜爛熟...勁!!(我發現...原來佢同Golden好似架~XD)

老師們都好討厭,經常話: [你地係精英班,應該係比其他班好/我會教得比較快,因為你地係..../you're the best class...so...]

好x煩...駛唔駛呀?日日都提住精英班..精英班...精英班,煩唔煩D呀

好憎D老師咁講....好似係係度踩緊其他班d人咁...好衰姐..

精英班又點呀...唔該唔好講d咁難明既vocab啦...聽都聽唔明你up乜

仲有,唔好成日都提住我地係精英班,好大壓力架~

---------------------------------------------------------------------

唔知點解...小息果陣...可以有離奇咁多人係走廊...

多人到連行都行唔到...迫到咩咁...去廁所都辛苦過人..

不停咁撞到人...仲差d成個人跌咗落去人地度...真係sor

------------------------------------------------------------------------

好想快D放暑假...






訪客留言 (返回 wing_0819 的日誌)


Joey229 於 2010-09-04 09:40 PM 發表:
就算幾迫都好
你都一定要行去女厠度
因為你要過黎搵我嫁~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得啦~
未溫提~=]
Posted at 2010-09-06 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gordon08100 於 2010-09-04 12:00 PM 發表:
死火la!!!!!我要改咗佢!!!!!我唔係老餅!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好..
咁先至係Gordon嘛~=]
Posted at 2010-09-04 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gordon08100 於 2010-09-04 11:50 AM 發表:
諗諗下又真係幾似WO.....
唔通我又係老餅?!!!唔制呀!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈~
我有留意到你地唔識回答人地問題既時候,都係會r頭架~
你果日借膠水比佢,你好大聲話:here,here!!
跟住佢就好大聲咁話:good,good,good!!
好好笑呀~XD
仲有仲有..你同佢都係咁有common sense,ih堂就係你地兩個交流既好時候啦~XD
Posted at 2010-09-04 11:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Carmen_24 於 2010-09-04 09:59 AM 發表:
係囉..呢排走廊勁多人...好迫呀~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55,好迫好迫..
盡量都係唔出去好D..
要出去都去男廁...唔好行去女廁果邊
行得泥都已經打鐘lo~XD
Posted at 2010-09-04 11:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tinlok_0415 於 2010-09-04 12:23 AM 發表:
佢姓彭架~~
係lo, 成日提住話咩咩咩我地精英班, 咩咩咩教快d, 咁又點?!
我地其實簡簡單單, 未又係人一個.. -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係lor..講得岩~
我地未又係人一個-3-
Posted at 2010-09-04 11:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ka1204 於 2010-09-03 11:24 PM 發表:
因為大家D fd都唔同班
so小息去曬走廊傾計=]
遲D就愈來愈少人嫁la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦..原來係咁...
唔怪之得啦~
Posted at 2010-09-04 11:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LamHC221 於 2010-09-03 11:21 PM 發表:
係喎;呢兩三日走廊都勁多人-.-
唔知點解...
啲老師不嬲都係咁架啦,
上年咪又係咁,算啦~
鬼叫你勁咩xdd;呵?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55,行得好辛苦>_<
唔好咁講啦小琳...
唔係真係咁勁咋..
Posted at 2010-09-04 11:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
2012-06-15
2012-06-15
2012-04-05
2012-04-04
2012-03-23
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 399
今日人氣: 0
累積人氣: 3884