| 2008-02-04 |
|
成個朝早留o係屋企...
等到夜晚出左去行年宵...
仲諗著有人會出黎tim.點
知最後都冇出到.都係個5
個.去到得我.彤姐.肥文.仲
有兩個未到囉.食風....
但都係唔飽呢...去到天后.
諗著去食野.但行左好耐.都
係決定行左先.>口<""
(下del一百字)
中於行完.去左食m記.諗番.
中間見到有對"情侶"wo.又
幫女仔拎野.又繞手咁.兩個
字. "無奈"
番到黎個個訓番咁制.得番
呀爸未訓.當然唔理咁多入
左去沖涼先啦.博鬧咩...
(雖然都有打番黎叫佢地
唔洗擔心)下次再遲左番.就
以後唔洗指意出街...- -唉..
ps:以上有咩講錯.唔好鬧我..
|
| 發表時間:2008-02-05 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-02-03 |
|
今日俾人嘈醒左-333-.佢地
清潔緊間屋囉係..算..
之後就俾人的左落去飲茶...
飲到咁上下...有兩個人打黎.
都係叫我去睇fac.最後都係去
左...- -睇左好耐...多數都好
似好緊張咁..搞到我好悶..有
個仲勁.傾閒計...整整下.karan
黎左..真好彩..問我班人去左
邊.點解得我一個...無計,唯有
笑住話佢地唔得閒啦.咁就好彩
避開了...完左之後.去左美心食
野...之後19話走.我見都差唔多
番屋企咪一齊囉.好彩都有彤姐..
番到黎.呀爸呀媽出左去..真係
又好彩姐..做做下hw.超眼訓..
訓左陣先食飯...打打下機既
時候.俾人叫左去整蛋糕.搞到
我輸哂(賴得就賴.嘻嘻)
聽晚行年宵.ya... |
| 發表時間:2008-02-03 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 131 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|