| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 7 日 星期五  |
ok啦!!!  |
分類: ☆學校ge事★ |
ToDaY比賽!!!
ok啦!!!!
玀團體獎!!~
HaPpY!!!
AnD ThAn拍照!!!!
體育堂考試!!!
跑步!!
我跑左12個圈唷!!!!!
好累唷!~!~!~!~!~
好小功課做唷!!!!
呵!!!!!!!!呵!!!!!!!!!!!!
聽日要Go To ScHoOl唷!!!!
唱x'mas歌!!!!!!!!!!
=]]]]]]]
唔打lo...................
閉閉!!!!!
|
|
|
cMcM牙""我係嘉敏牙>口< 記住去我個B!OG到cM下牙=] http://blog.qooza.hk/Siu_kaka27
|
網主回覆
=]]
tHaNk Cm唷!!
呵呵!!!!
得閒我會Cm唷!! Posted at 2007-12-10 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hi~ 路過 cmcm http://blog.qooza.hk/blog.php?user=hoo_fan gogogo cm thx 88
|
網主回覆
@u@
thank你cm唷!!
=]] Posted at 2007-12-08 08:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|