今日9:??起身--"好早.,,咩事;'
算!!`send sms問老公系咪去BBQ!佢話系.,,系咁問我去吾去'
吾去喇=[ sorry老公;'陪吾到你去添.好吾舒服呀><" he!p`-33-
訓訓訓;'11:??開左部電腦;'同老公msn.好掛住你呀!!`我愛你>3<啜啜~
4:??老公已經出左去.,,成個晏就好悶`-v- 得自己..,因為喉嚨痛+發燒+攰``吾想去-33-'
老公話等我好番先再同佢1齊去;' 佢12-22幫我搞個生日會'同我慶祝^^多謝老公~~
去唱k+屯碼打邊爐<3
老公!!`我地1齊去.
|